مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه ی خاص الگری ! از محرومیت و تنبیه بونوچی تا دلایل شکست در فینال

مصاحبه ی خاص الگری ! از محرومیت و تنبیه بونوچی تا دلایل شکست در فینال

ماسیمیلیانو الگری سرمربی تیم یوونتوس در جدید ترین مصاحبه ی خود به شرایط تیم یووه سخن گفت.

 

سرمربی تیم یوونتوس که به تازگی قرارداد خود را با یووه تمدید کرد، در این مصاحبه صحبت های جالبی را بر زبان آورد.

 

الگری در ابتدای این مصاحبه به سکو نشین کردن بونوچی در دیدار مقابل پورتو اشاره کرد و گفت:

 

در آن موقعیت خاص، این تصمیم درستی بود. در برخی اوقات باید چشم های خود را ببندید ولی در بعضی دیگر از مواقع نیز باید با چشمان باز به مسائل نگاه کنید، در آن زمان لئو اشتباه کرده بود. من هم اشتباه کردم و من در واقع خودم را تنبیه کردم و لئو بیرون از ترکیب ماند.

 

او افزود:

 

ما بازی خوبی در برابر پورتو داشتیم و پس از دو روز بونوچی به جمع ما برگشت، چون او یک بازیکن مهم و خارق العاده بود و مهم تر از همه اینکه او باید که رهبر آینده رختکن یوونتوس است.

 

الگری به بازی با رئال نیز اشاره کرد و گفت:

 

گل های دوم و سوم رئال در فاصله زمانی نزدیک به هم زده شدند که واقعا تاثیر منفی روی ما داشتند. پس از گل اول رونالدو ما توانستیم دوباره متحد شده و به حمله ادامه دهیم. این بازی درس های زیادی برای ما داشت، به خصوص در زمینه مدیریت بازی ها. شما نمی توانید در تمامی دقایق بازی با 100 مایل در ساعت بازی کنید و ما نمی توانستیم فکر کنیم که در نیمه دوم نیز همانند نیمه اول بازی کنیم چون فشار زیادی در نیمه اول وارد کرده بودیم. ما نیاز داریم تا تسلط بیشتری بر بازی ها داشته باشیم و ریتم بازی ها را بهتر بشناسیم.

 

اگر می توانستم به گذشته برگردم؟

 

شاید 2 یا 3 تعویض در ابتدای نیمه دوم انجام می دادم اما این موضوع غیر ممکن بود چون وقتی شما در فینال بازی می کنید، همیشه باید نگاهی به وقت های اضافه هم داشته باشیم. پیانیچ مشکلی در زانوی خود داشت و زانوی مانژوکیچ هم ورم کرده بود. با این حال من آنها را به میدان فرستادم به امید اینکه بازی طبق شرایط خاصی پیش برود و ما بتوانیم برای 20 دقیقه بازی را مدیریت کنیم.

 

او در نهایت گفت:

 

ما در 40 دقیقه ابتدایی آنها را متوقف کردیم و آنها همیشه از گل خوردن می ترسیدند اما در نیمه دوم آنها متوجه شدند که ما دچار مشکل بیشتری شده ایم و توانستند به ما فشار وارد کنند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: